פרטי יצירת קשר

 טלפון: 03-561-6557

 כתובת: המשביר 5, חולון.

 דוא"ל: 2morders1@gmail.com

ליצירת קשר מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

[contact-form-7 404 "Not Found"]

שאלות נפוצות

איך רוכשים באתר בפעם הראשונה?

ישנן 4 אפשרויות העומדות לרשותך:

הרשמה ראשונה לאתר – הרשמה עם מייל, סיסמא ופרטיים אישיים, אלו ישמשו אותך בקניות הבאות. ישנו כפתור הרשמה במעלה העמוד מימין.

התחברות – במידה והינך משתמש רשום, יש להזין מייל וסיסמא בכפתור בפינה הימנית למעלה, ותועבר לחשבון האישי שלך עם כל הפרטים שהוזנו במועד ההרשמה הראשוני.

FACEBOOK– הרשמה מהירה עם חשבון הפייסבוק שלך והזנת פרטי הכתובת למשלוח.

אורח – הרשמה מהירה, כאורח, לצורך השלמת הרכישה, ללא שמירת הפרטים באתר.

ממליצים בכל אחת מהאפשריות הללו להירשם לניוזלטר שלנו גם כן, ולהיות הראשונים לדעת על פריטים חדשים הטבות ומבצעים ♥

האם בטוח לשלם בכרטיס אשראי באתר?

בהחלט! האתר מאובטח ובכדי למזער חשיפת מידע אנו משתמשים בתקן PCI. פרטי כרטיס האשראי שלך אינם נשמרים אצלנו במערכת. 

בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לשמור את פרטי שם המשתמש וסיסמתך בסודיות. 

 

האם אני חייב חשבון באתר כדי להזמין?

לא. ניתן לבצע הזמנה כאורח, אך נמליץ לך לפתוח חשבון כדי שתוכל לעקוב אחר סטטוס הזמנתך, לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלך וליצור את הווישליסט שלך. 

איך יודעים שההזמנה התקבלה?

בסוף תהליך ישלח מייל עם מספר הזמנה המעיד על סיום תהליך הרכישה והצלחתו.

אנו ממליצים לעבור על הטופס ולוודא שכל הפרטים נכונים: מידה / צבע / כמות, מספר הנייד והכתובת למשלוח.

אם המייל הנ"ל או מספר אישור להזמנה לא התקבלו בסוף התהליך, משמע שההזמנה לא הושלמה מסיבה כלשהי. יש לחזור ולהשלים את הרכישה. חשוב לדעת- החיוב על הרכישה מתבצע רק לאחר סיום מוצלח של הרכישה, כל עוד היא לא הסתיימה כהלכה, החיוב לא יתבצע בחשבונכם. 

אם נתקלתם בבעיה חוזרת ונשנית אנא פנו אלינו בעמוד יצירת הקשר או בטלפון – 

03-561-6557 ונשמח לסייע!

 

איך מעדכנים שינויים לאחר ביצוע ההזמנה?

לאחר קבלת אישור ההזמנה למייל, ראיתם שישנו צורך בעדכון הפרטים שהתקבלו כגון: כתובת למשלוח חדשה, טלפון נייד מעודכן, כמות הפריטים שגויה ועוד.

אל דאגה! אנא שילחו לנו מייל לכתובת 2mhomewares@gmail.com וכתבו לנו את מספר ההזמנה ואילו פרטים יש לעדכן ואנו נדאג לשנותם במהרה.

ניתן גם ליצור עמנו קשר בטלפון 03-561-6557

שימו לב – שינויים במוצרים שנרכשו יתאפשרו רק אם הזמנתך טרם נשלחה. 

איך המשלוח מגיע אליי ומהו זמן האספקה?

בסיום תהליך ההזמנה, יש לבחור האם המוצרים יישלחו באמצעות שליח עד הבית או שאתם מעוניינים באפשרות האיסוף העצמי מהסטודיו שלנו.

במידה ובחרת לקבל את המשלוח באמצעות דואר שליחים, החבילה תישלח עם שליח עד הכתובת שצוינה בעת ההזמנה.

זמן האספקה הסטנדרטי הינו עד 10 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה.

לפרטים נוספים אודות משלוחים לחץ כאן 

מהי עלות המשלוח?

עלות משלוח הינה 40 ש"ח ברכישה בסכום הנמוך מ- 500 ש״ח.

ברכישה בסכום הגבוה מ- 500 ש״ח, יינתן השירות ללא עלות נוספת.

סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה וייגבה בעת ביצוע התשלום עבורה.

לפרטים נוספים אודות משלוחים לחץ כאן 

אם בחרתי באיסוף עצמי מהסטודיו, מתי ניתן לאסוף את ההזמנה?

הזמנה שנבחרה ל"איסוף עצמי" תהיה מוכנה לאיסוף מהסטודיו שלנו בתוך 3 ימי עסקים ממועד ההזמנה.

אם בחרת ב”איסוף עצמי”, לא ייגבו דמי משלוח.

את ההזמנות יש לאסוף מ- רחוב המשביר 5, חולון.